Berjalan-jalan digenting sehari sebelum melapor diri di SPA...
Dapat main indoor sahaja sebab ujan lebat masa petang tu..
lagipun pegi dah lewat, kat kul 3 baru sampai kt sana...
lain kali boleh pegi lagi ajak family main outdoor pulak...

Dah lama rasenye x tulis2 dalam blog ni...
busy kononnye hehehe
harini pegi ofis ingatkan jalan clear,
tapi rupanya ramai juga orang pegi kerja
ingatkan ramai yang dh cuti..
esok (selasa) bercadang nak balik kg
huh lama rasenye x balik kg
start semalam, rumah kt kg dh naik air, paras buku lali
huhu jangan la banjir makin teruk
pagi tadi dh atas buku lali, sekarang tengah gerimis lagi
hopefully, esk dh reda...Amin...
lama x update blog,,,
hari ni kt ofis semua orang sakit perut and muntah2...
ramai lak yang mc...huhu
penangan nasi lemak semalam, sedap mmg sedap tapi x tau nape...kin sebab sambal kot, sebab org yang x makan sambal ok je,,,huhu
ni pun tgh memulas-mulas, tapi leh control lagi kehkehkeh.....
|

Tibe2 ade sesi bersanding lak,,haha oleh kerana ramai yang tak dapat p majlis su, jadi dia terpaksa bersanding kt opis kehkeh

6 October 2010 (Wed)
Jamuan raya opis...
Menu: laksa johor, soto, n cm2 lagi..
Lampu pejabat telah ditukar kepada yang baru telah menaikkan semangat aku untuk membuat kerja cheewah,,,mula-mula memang sakit mata sebab terang sangat, tapi bila time buat kerja, ehh syok pulak dalam keadaan yang terang ini....
Setelah 5 hari berkerja selepas cuti panjang hari raya, hari ini baru bersemangat membuat kerja hehehe,,,padahal sebab hari ni hari jumaat...esok cuti lagi..kehkeh..