Author: Hayati
•9:10 AM

Malam Jalinan Kasih 2010

Tempahan meja No.9 heheh. kt meja tu alil n kkak yang x de..

Cik Nor datang lambat, jadi terpaksa dok meja kt luar...Tapi x pe, berbaloi gak dapat cabutan bertuah toester ngan hamper...Aku lak, nie 1st time dalam hidup dapat cabutan bertuah heheh, hamper besar tu,,,makan sorang x abis,,,tapi kalau ada yana kat rumah, confirm biskut kering pun jalan...

My mum n my granny (left)...Siti n kkak...Malam tu aku cakap ngan siti, confirm malam nie mak ngan abah dapat cabutan bertuah...alih2 diorang yang x dapat, aku, kkak, nyaie n siti yang dapat hihi,,tapi aku punya hamper bagi kat Cik Nor,,,sebab, dapat hamper banyak2 sapa nak perabihkan...

goodies for the nite.. me n my farther. abah jumpa gak cikgu yang penah lempang dia masa sek rendah dulu hihihi...kenangan tu,,aku pun penah gak kena rotan kt tangan ngan cikgu Zul sebab pe tah aku dh x ingat,,,

me n cikgu Gatu...Cikgu lain x sempat nak ambik gambar...

This entry was posted on 9:10 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: