Author: Hayati
•4:06 PM
Semalam, alangkah terkejutnya bila tengok statement credit card de RM300 telah didebitkan... dalam hati bila masa lak aku bt pembayaran pape...
rupa-rupanya baru tersedar aku telah tertipu oleh satu panggilan telefon yang katanya nak buat survey,,,aku lak 'bijak' sangat telah memberikan no belakang kad tu,,,tah2 orang yang call tu dh baca2 dulu sebelum call aku,,,
oleh yang demikian, malam tadi dengan jayanya aku telah blok kad tu dan dalam masa terdekat ini aku nak buka akaun kat bank lain untuk apa2 urusan termasuk gaji...aku dh tak percaya dengan bank ini...
aku jugak doakan kepada mana-mana pihak yang telah jual aku punya data, diorang punya rezeki memang x halal...untuk orang yang call aku tu, siap ko....
ini adalah pengajaran paling bermakna dewasa ini...hmmmm sakitnya hati...
|
This entry was posted on 4:06 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: